10 lat temu rozpoczęliśmy tworzenie naszej firmy od podwykonawczej współpracy z domami mediowymi.
Na początku naszą rolą było realizowanie ich wizji i pomysłów. Czas, cierpliwość i ciekawość pozwoliły nam nauczyć się jak rozumieć faktyczne potrzeby klientów, jak weryfikować statystycznie ich pomysły i wizje. Dziś mamy wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu strategii digital Spółek, a czasami całych przedsiębiorstw. Jako zespół zdobyliśmy nie tylko doświadczenie, ale także dodatkowo niezbędną edukację. Holistyczne podejście, ciekawość, znajomość metodyk, technik i statystki powoduje, że w swoim zespole mamy wszystkie niezbędne kompetencje by współtworzyć lub tworzyć strategię dla produktów i marek. We współpracy z nami określisz faktyczne mierzalne i realne cele. Przygotujemy wizję, plan i harmonogram wdrożenia. Zaproponujemy raporty które będą pomagały monitorować postępy.
Warty podkreślenia jest fakt stale zmieniających się form komunikacji, potrzeb klientów i użytkowników oraz trendów. Dobra strategia digital musi przede wszystkim odpowiadać na potrzeby wizerunkowe ale przede wszystkim biznesu. Zmienność formy i trendów powoduje, że tzw. Dotarcie za tydzień, rok czy miesiąc może być realizowane przez zupełnie nie znane dziś media.