Strategia & Doradztwo

Słuchamy, analizujemy, rozmawiamy i szukamy najefektywniejszych sposobów realizacji Twoich planów i potrzeb biznesowych.

  • Planowanie strategii rozwoju produktów i marek w obszarze digital marketing
  • Analiza marketingowa
  • Planowanie kampanii wizerunkowych i produktowych
  • Analiza działań konkurencji
  • Doradztwo wizerunkowe
  • Audyty serwisów internetowych

10 lat temu rozpoczęliśmy tworzenie naszej firmy od podwykonawczej współpracy z domami mediowymi.

Na początku naszą rolą było realizowanie ich wizji i pomysłów. Czas, cierpliwość i ciekawość pozwoliły nam nauczyć się jak rozumieć faktyczne potrzeby klientów, jak weryfikować statystycznie ich pomysły i wizje. Dziś mamy wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu strategii digital Spółek, a czasami całych przedsiębiorstw. Jako zespół zdobyliśmy nie tylko doświadczenie, ale także dodatkowo niezbędną edukację. Holistyczne podejście, ciekawość, znajomość metodyk, technik i statystki powoduje, że w swoim zespole mamy wszystkie niezbędne kompetencje by współtworzyć lub tworzyć strategię dla produktów i marek. We współpracy z nami określisz faktyczne mierzalne i realne cele. Przygotujemy wizję, plan i harmonogram wdrożenia. Zaproponujemy raporty które będą pomagały monitorować postępy.

Warty podkreślenia jest fakt stale zmieniających się form komunikacji, potrzeb klientów i użytkowników oraz trendów. Dobra strategia digital musi przede wszystkim odpowiadać na potrzeby wizerunkowe ale przede wszystkim biznesu. Zmienność formy i trendów powoduje, że tzw. Dotarcie za tydzień, rok czy miesiąc może być realizowane przez zupełnie nie znane dziś media.

“Czy wiedziałeś, że 22.01.2019 zakończyła się zbiórka pieniędzy do WOŚP do wirtualnej puszki. Akcja planowana na zdobycie 1 000 zł przekroczyła kwotę 15 mln zł w 48h? W Akcji uczestniczyło 270 tysięcy internautów, a każdy z nich za pomocą prawie nie znanej funkcji Facebook’a wpłacił średnio 59 zł. O godzinie 9:00 rano zdobyto milion złotych, a już o 17:00 kwota sięgała 8 mln – by o 20:00 przekroczyć 10 mln. To działanie zw. wirusowaniem i buzzowaniem jest formą dotarcia, która przy bardzo ograniczonych kosztach inwestycyjnych może przynieść gigantyczny ROI.“