Dział kreatywny „w chmurze”, czyli o kreowaniu poza organizacją

Niektórzy twierdzą, że rewolucję związaną z Digitalizacją Świata mamy już za sobą – jej pokłosie to dynamicznie zmieniający się obszar, w jakim możemy wykorzystywać nieustannie poszerzającą swe zastosowania technologię.

Zdecydowana poprawa standardów, takich jak prędkość transmisji danych, czy wydajność obliczeniowa maszyn oraz związane z nimi aktualne trendy w świecie biznesu (outsourcing, rozproszone struktury w organizacjach) pokazują, iż coraz chętniej strukturach IT, Digital, Marketingu, etc. wykorzystywane są rozwiązania z rodziny Cloud, SaaS – wspierające wygodne, dostępne online środowiska pracy, bazy danych, powierzchnię dyskową, nierzadko również są to aplikacje z funkcjonalnościami dedykowanymi dla klienta docelowego.

Rozbudowanym połączeniem funkcjonalności chmury, SaaS oraz kompetencji i doświadczenia w obszarze kreacji i marketingu jest Team Support – usługa oparta właśnie na doświadczeniu oraz zapewnieniu najlepiej wyspecjalizowanych kompetencji i technologii w możliwie najefektywniej zoptymalizowanej budżetowo konfiguracji.

Korzyści z takiego rozwiązania są dla przedsiębiorstw ogromne!

Począwszy od oszczędności w kadrach wynikającej z braku konieczności przeprowadzania rekrutacji, tworzenia stanowisk pracy, czy kupowania nierzadko kosztownych, acz niezbędnych aplikacji, po brak konieczności zapewnienia rentowności działu kreatywnego w strukturze firmy – koniec końców nawet jednoosobowy dział musi „zarabiać” na siebie.

Zamiast tego klient ma do dyspozycji gotowy do realizacji zadań zespół specjalistów zarządzany przez PM (Project Managera) w określonej miesięcznie opłacie abonamentowej – bez zbędnych trosk o HR, utrzymanie i wydajność zespołu. Cały proces wdrożeniowy trwa od 1 do 3 miesięcy – po tym okresie jesteśmy gotowi dostarczać maksymalnie zoptymalizowany zakres usług w ustalonym budżecie.